Ahad, 31 Oktober 2010

Sedang berkursus

Sekarang pukul 12.52pm. Isnin, 1 November 2010
(01/11/10 - 011110)

Di hadapan saya ada penceramah sedang memberi ceramah. Manakala di hadapan saya juga "laptop". Maka saya sedang menulis dan tenggelam dalam tulisan. Marilah membaca rintihan kepeningan saya sekarang.

Saya sedang berkursus, sudah dua minggu saya dan rakan-rakan lain melalui kursus ini. Banyak kerja lain yang penting tergendala, memang meletihkan dan melesukan medula oblongata, juga serebrum dan sereblum. Manakala pankreas berdekatan dengan hati, sudah terasa kebosanan! Apendiks mulai memedih kerana banyak makan, kerana banyak juadah disediakan. Hohoho....

Baru sahaja selesai sesi "Public Speaking", tajuk saya berikan adalah "Blood Donation". :-)
...........................Alhamdulillah...................
Sekejap lagi saya akan selesai ceramahnya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan